«Κάτι να μείνει από μένα – Πόρνες στα Βούρλα», το θεατρικό – Ο… μαέστρος

Όταν της απευθύνομαι στο έργο, την αποκαλώ «μαέστρο».
Έχει κάνει την επιλογή τραγουδιών (όλα της περιόδου 1919 ώς 1938), την ενορχήστρωση και παίζει πιάνο επί σκηνής. Η Υβόνη Σιέμου!

Πώς συνδυάζονται το ρεμπέτικο και το πιάνο; Θα μας πει η ίδια:
«Στην πραγματικότητα έγινε μια μεταγραφή των επιλεγμένων ρεμπέτικων τραγουδιών για πιάνο. Απλά αλλάζει το ηχόχρωμα. Η μελωδία, ο στίχος και οι συνηχήσεις παραμένουν. Το όχημα αλλάζει.
Το πιάνο μπορεί να αναδείξει και να πλαισιώσει την ανθρώπινη φωνή, χωρίς διακρίσεις και διαχωρισμούς, σε λαϊκή, έντεχνη, κλασική… Άλλωστε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα γεννήθηκαν μέσα από αντιθέσεις και καταστάσεις που θεωρούνταν αταίριαστες».

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s